nlen

Leeratelier toezicht en naleving – 15de editie – afgerond

Op dinsdag 18 juni 2019 vond de slotbijeenkomst plaats van de vijftiende editie van het leeratelier Toezicht en Naleving (LTN.015). Tijdens de slotbijeenkomst verzorgden de deelnemers in drie groepen een eindpresentatie voor een panel met juryleden, bestaande uit twee vaste juryleden Harry Paul en Thomas Schillemans en een drietal gastjuryleden, Hadewych van Kempen (Bureau Inspectieraad), Vic van den Broek d’Obrenan, (Inspectie van het Onderwijs) en Paul Nanhekhan (Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit). De programmaleiding was in handen van opleidingsmanager Petra Ophoff.

Iedere groep heeft gedurende acht maanden gewerkt aan een actueel toezichtsvraagstuk aangedragen door een externe opdrachtgever. Dit jaar waren de externe opdrachtgevers het Bureau Inspectieraad, de Inspectie van het Onderwijs en de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit.

Na de presentaties maakte de jury het beste rapport bekend en werden de certificaten uitgereikt. Wij feliciteren alle deelnemers met het succesvol afronden van de leergang: Wobbe Britstra, Diana Comijs, Florens van Dal, Tjitske Harmannij, Lenie Klein Holkenborg,  Freek de Kort, Marjan Osendarp, Irma Petrusma, Mechteld Smit, Sari Tupamahu, Marc van der Velde,  Marieke van Velthuizen en Arco Verburg.

Summer course Integriteit in het openbaar bestuur (29 en 30 augustus 2019)

De tweedaagse summer course Integriteit in het Openbaar Bestuur gaat...lees meer

Start Leeratelier Strategisch Hoger Onderwijsbeleid op 14 november 2019

Op donderdag 14 november 2019 start de zesde uitvoering van...lees meer

De nieuwsbrief is uit!

Nieuwsbrief nr. 04 | Juli 2019...lees meer
Meer informatie
deel

De NSOB biedt hoogwaardige, uitdagende en innovatieve opleidingen, leerateliers en masterclasses, waarin altijd een brug wordt geslagen tussen theorie en praktijk.

denktank

De kennisfunctie van de NSOB komt naar voren in haar rol als denktank. De denktank van de NSOB verzorgt praktijkgericht én wetenschappelijk ingebed onderzoek.